Epsilon Net

PYLON CRM Λογιστών

Η εφαρμογή που μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες ενός λογιστικού γραφείου σε ένα εύχρηστο και απλό περιβάλλον εργασίας.
Το PYLON CRM Λογιστών είναι το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης εργασιών του Λογιστικού Γραφείου. Ενδυναμώνει τη σχέση με τους πελάτες και το εξοπλίζει με ένα πανίσχυρο εργαλείο.

Η λογιστική εφαρμογή PYLON CRM Λογιστών, προσαρμόζεται στις ανάγκες του Λογιστικού Γραφείου και παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που θα αναβαθμίσει το προφίλ του και θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εργαζόμενούς του.

 

Epsilon Net

Γιατί να επιλέξω PYLON CRM Λογιστών ;

Αποτελεί μια All-in-One λύση για το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο λογιστικό γραφείο.
Με καινοτομίες όπως το διεταιρικό λογιστικό σχέδιο πλήρους παραμετροποίησης, με την δυνατότητα γρήγορης καταχώρησης και δυναμικών προτύπων αλλά και με την παρακολούθηση πολλαπλών νομισμάτων θα καλύψει και τις πιο απαιτητικές ανάγκες.

Πλεονεκτήματα

Αναβάθμισε τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σου! Απόκτησε μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που σε οδηγούν με ασφάλεια στον ψηφιακό σου μετασχηματισμό.
Ηλεκτρονικά Βιβλία Α.Α.Δ.Ε.

Απολύτως εναρμονισμένο με τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA (Digital Accounting and Tax Application) με την οποία η Α.Α.Δ.Ε. εισάγει τα Ηλεκτρονικά Βιβλία στις επιχειρήσεις.

Μαζική Άντληση Οφειλών & Αποστολή με email

Άντληση των επίσημων οφειλών από την σελίδα της Α.Α.Δ.Ε. και άμεση ενημέρωση των πελατών με email ή παρακολούθηση μέσα από το Φορολογικό Ημερολόγιο.

Ροές Εργασιών με προκαθορισμένη ανάθεση

Παρακολούθηση όλων των εργασιών του γραφείου μέσα από προκαθορισμένες ροές εργασιών. Εξοικονόμηση χρόνου για τους εργαζόμενους του γραφείου για τις μεταξύ τους συναλλαγές, αλλά και τις συναλλαγές εκτός γραφείου.

Ατζέντα & Αυτόματη ενημέρωση φορολογικών υποχρεώσεων

Δημιουργία ατομικής Ατζέντας αλλά και όλων των εργαζομένων του Λογιστικού Γραφείου, αναθέτοντας τις εργασίες και τις φορολογικές υποχρεώσεις που πρέπει να παρακολουθεί ο καθένας χωριστά. Όλες οι Φορολογικές υποχρεώσεις ενημερώνονται αυτόματα από την επιστημονική ομάδα του e-forologia.gr.

Μεταφορά Υπόχρεων & των υποχρεώσεών τους από το Tax System

Μεταφορά των Υπόχρεων που επιθυμείτε, μαζί με τις υποχρεώσεις τους από την εφαρμογή του Tax System. Παράλληλα, η σύνδεση με την εφαρμογή του Tax System προσφέρει ενημέρωση για όλες τις Υποχρεώσεις που έχουν δοθεί στους πελάτες από τα ήδη αποθηκευμένα έντυπα του Tax System, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά η πληκτρολόγηση των στοιχείων της Υποχρέωσης.

Αυτοματοποίηση τηλεφωνικών διαδικασιών

Είναι η τηλεφωνική επικοινωνία ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας; Αξιοποίηση των δυνατοτήτων σύνδεσης της εφαρμογής με τηλεφωνικό κέντρο, καθώς και της εξειδικευμένης οθόνης εργασίας telemarketing για λιγότερο χρόνο στη διαδικασία και περισσότερο στην επικοινωνία και την επιτυχημένη πελατειακή σχέση.

Δημιουργία Custom Υποχρεώσεων του λογιστικού γραφείου

Με την δυνατότητα των Custom Υποχρεώσεων, υπάρχει η δυνατότητα ορισμού επιπλέον Υποχρεώσεων που πρέπει να παρακολουθείται για συγκεκριμένους Υπόχρεους, μέσα από το Ημερολόγιο.

Σύνδεση με ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Σύνδεση με τις σελίδες Δημόσιων Υπηρεσιών – και όχι μόνο – με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Παράλληλα έχει προστεθεί νέα δυνατότητα αναζήτησης ηλεκτρονικής υπηρεσίας μέσα από την λίστα, ώστε να μην χρειάζεται κάθε φορά η αναζήτηση όλων των επιλογών.

Δυνατότητες

Ανακάλυψε τις πλούσιες λειτουργικές δυνατότητες που απλοποιούν την εκτέλεση των καθημερινών σου εργασιών και βελτιστοποιούν την αποδοτικότητα της επιχείρησής σου!
Ημερολόγιο

• Ημερολόγιο φορολογικών και εργατικών υποχρεώσεων online ενημερωμένο μέσω του e-forologia.gr ανά χρήστη
• Γενικό Φορολογικό Ημερολόγιο ανεξάρτητου χρήστη
• Δυνατότητα δημιουργίας custom Υποχρεώσεων και εύκολη παρακολούθησή τους από τον χρήστη
• Παρακολούθηση εταιρικών εργασιών και προθεσμιών υποχρεώσεων
• Ανάθεση εργασιών σε εργαζόμενους του Λογιστικού Γραφείου για την παρακολούθηση τους
• Καταχώρηση ραντεβού, επικοινωνιών, σημειώσεων, κλπ.

Υπόχρεοι και επαφές

• Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στοιχείων υπόχρεου, συμπεριλαμβάνοντας Στοιχεία Επικοινωνίας, Προσωπικά Στοιχεία, Στοιχεία Ταυτότητας και Στοιχεία Αριθμών Μητρώου με αυτόματη άντληση όπου αυτό είναι εφικτό
• Διαχείριση σχέσεων μεταξύ υπόχρεων, καθώς και υπενθυμίσεις για Επετείους και Ονομαστικές Εορτές
• Πολλαπλά χαρακτηριστικά (attributes) για γρήγορη συγκέντρωση – ανεύρεση και κατηγοριοποίηση με απλή ή δενδροειδή μορφή

Επίσημες οφειλές δημόσιων υπηρεσιών

• Μαζική άντληση επίσημων οφειλών από τις ιστοσελίδες των Α.Α.Δ.Ε., Ε.Φ.Κ.Α. & Κ.Ε.Α.Ο. και ενημέρωση του Φορολογικού Ημερολογίου
• Ανάθεση των Επίσημων Οφειλών στους χρήστες της εφαρμογής και διαχείρισή τους μέσα από την ίδια την εφαρμογή
• Αποστολή με e-mail των επίσημων οφειλών απευθείας στους Υπόχρεους

Φορολογικές ροές εργασιών

• Δυνατότητα δημιουργίας και πλήρους παραμετροποίησης Φορολογικών Ροών για τις επαναλαμβανόμενες εργασίες του λογιστικού γραφείου
• Παρακολούθηση βήμα – βήμα από όλους τους χρήστες του γραφείου

Εκτυπώσεις

• Προφίλ εκτυπώσεων για άμεση εκτέλεση προ-παραμετροποιημένων εκτυπωτικών με ένα κλικ
• Εκτύπωση σε χαρτί, εξαγωγή σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων (.pdf, .xls, .doc, κλπ.) και εμφάνιση σε WYSIWYG ή πλέγμα (grid)
• Data zoom-in μέχρι και επίπεδο της ενέργειας
• Ελεύθερος σχεδιασμός custom εκτυπώσεων μέσω συστήματος E.R.G. (Easy Report Generator)
• Αποστολή όλων των εκτυπωτικών με email

Highlights

Ανακάλυψε τις πλούσιες λειτουργικές δυνατότητες που απλοποιούν την εκτέλεση των καθημερινών σου εργασιών και βελτιστοποιούν την αποδοτικότητα της επιχείρησής σου!
Σύνδεση με λοιπές εφαρμογές

• Γρήγορη και άμεση μεταφορά Υπόχρεων – Λογιστών – Τρίτων από την εφαρμογή Tax System
• Σύνδεση όλων των Υποχρεώσεων που απορρέουν από τα Έντυπα και τα Στοιχεία των Υπόχρεων του Tax System